Gott Nytt År!

Storebror har planerat upp morgondagen ordentligt. Och det blir ett späckat schema och en lång dag det må jag säga. Gästerna kommer att infinna sig på Thelbacken redan kl 13.00 för en promenad till pulkabacken här strax bredvid. Där får man dricka glögg och åka pulka. Eller bara dricka glögg alternativt bara åka pulka. Det är lite som man vill. Sedan följer korvgrillning, bastu, ukuleleshow, bordshockeyturnering och WiiSports Resort-turnering. Och så ska vi väl helst hinna äta lite också. Gärna innan tolvslaget! På menyn står ugnsgratinerad hummer med kronärtskocka, oxfilé med rödvinssås, hasselbackspotatis med mandeltopping, gräddkokta vitlökar och till efterrätt stekta äpplen med kanel och nougatsås. Mums!!! Kommer att bli en alldeles utmärkt avslutning på 2009! Hoppas att ni också får en härlig och trevlig nyårsafton!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla!

Jag är tillbaka 2010!

:-)


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning o God fortsättning! Hoppas din dag/kväll igår blev som ni önskade o planerade! Tack för alla goa rader hos mig under året!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-01 @ 06:15:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hoppas nyårsafton blev så härlig som den lät - god fortsättning!

2010-01-03 @ 21:43:10
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0