Julklappar

Hur gör man för att sluta köpa julklappar? Det var till en början jätteklurigt att komma på bra grejjer, men nu är det plötsligt ingen hejd på klappandet. Senast alldeles nyss råkade jag impulshandla en påse "Prinsesspasta" på ICA. Ja alltså, pasta för prinsessor i form av små slott, prinsar, klackskor och annat prinsessigt. En alldeles ypperligt bra julklapp till kusinSigne!
Nej i morgon ska jag hålla mig borta från alla affärer och enbart ägna mig åt att skotta snö, åka pulka och stoppa nejlikor i apelsiner. Kanske, kanske att jag hinner med att göra ett pepparkakshus till också. Och skinkan för bövelen - den höll jag på att glömma! Men inga mer klappar nu!



:-)

P.S Bara för sakens skull så vill jag tala om att jag har lånat bilderna från barnfamilj.se vilket var den första sajt jag fick upp när jag googlade på prinsesspasta. Så ni vet :-) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0