Spännande dag!

Idag har det hänt grejjer! Hela tiden. Och vilka grejjer sedan. Jag har till exempel blivit bjuden på låtsaslakritspuck med ketchup i ett låtsaskafé. Radat upp bilar på lekmattan och sedan tittat på när KusinOtto provade att sitta på var och en. Mycket under hållande :-) Kokat en ofantlig mängd kola. Slagit in varenda en av den ofantliga mängden kola i små foliebitar. Ätit upp några kolor. Och så har jag gjort julskinka. Och just nu sitter jag på en stol i mörkret och längtar ihjäl mig efter att få provsmaka en skinkbit samt dricka en kall öl till den. Ska bara försöka få ett par, tre barn att somna först. Fast det verkar dröja. En ligger och funderar på om det var sexton år sedan "Kalla kriget" startade (hur han nu kan ha koll på att det överhuvudtaget har inträffat?), en tycker sig hela tiden höra en hund som skäller, pillar sin kusin i nacken och frågar om han inte heller kan sova, och en snäser "Men tyyyyyst!!! Jag vill faktiskt sova!!". Ungefär så.
Men själv är jag, som sagt, hungrig. Skinka och öl...mmmmums!
Skinka och öl...


:-)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Fniss, fniss. Hoppas dom somnade till sist :O)

2009-12-23 @ 07:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0