Det här med bokrean...

Det var inte så förskräckligt som jag trodde. Det här med Bokrean, alltså.
Det vara bara en liten miss i katalogen. De hade GLÖMT att lägga in den vanliga beställningstalongen. Hmpf... Så kan man väl inte göra heller? Det är ju viktiga grejjer det här!
Nu blev ju jag så himla förskräckt att jag inte visste riktigt hur jag skulle bete mig. Det hela slutade med att jag handlade en hel bunt med böcker från CDons bokrea istället. Och så en bok på AdLibris. Och idag gick jag förbi bokhandeln och var tvungen att köpa tre böcker till... Jag menar, det ÄR ju ändå rea, eller hur?! Och läser gör jag JÄMT, så jag har ju egentligen varit jätteekonomisk och sparat säkert flera hundra kronor på att handla alla dessa böcker på rea istället för till ordinarie pris. Men jag är lite putt ändå...Hade det inte varit för att de hade glömt talongen så hade jag inte köpt fullt så många böcker. Faktiskt.
Hade det här varit USA hade jag nog stämt någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0