Erkänner

Jajaja... Namnet på YouTube-klippen står i rutan så man behöver inte skriva det ovanför varje klipp. Okeydå...jag borde ha koll på det eftersom vi i det här huset har YouTube igång på MINST två datorer samtidigt hela dagarna. Det är liksom istället för dagens barnprogram skulle man kunna säga.

Nyss när jag upptäckte detta FATALA misstag hade jag två alternativ:
1: Radera namnen, publicera inlägget på nytt och låtsas om om det aldrig har hänt
2: Erkänna och på så vis få en anledning att skriva dessa totalt meningslösa rader och samtidigt slå ihjäl fem minuter till medans Pappan sitter här bredvid och försöker ta en bild på sig själv med sin webbkamera. (Jag misstänker att det är till Facebook. Han försöker låstsas som om han tycker det är jättetråkigt, men jag har nog sett att han loggar in titt som tätt :-) Hehehe!)

Ja, ni ser ju själva vilket alternativ jag valde.
Frågan är bara vad jag ska göra nu?

Lite kvällsfika och ett avsnitt av Mia och Klara tror jag det får blir
Go´natt!

:-)


Kommentarer
Postat av: sara

haha så gör typ jag med, vägrar inse :P

2009-02-24 @ 21:19:50
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig o tack för din kram! Min dag blev jobbig...och mycket jobb återstår tyvärr...

Kramen!

Ragnvi

2009-02-24 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0