Vimmelmamman-bloggare

Hos Anne fick jag tipset att kolla vilken typ av bloggare jag är. Helt oventenskapligt och fullkomligt onödigt, men...tja.. rätt kul ändå.
Man går in på Blogmap, anger sin bloggadress och får på ett par sekunder veta om man bloggar som Blondinbella eller, som i mitt fall, Vimmelmamman.


Måste erkänna att jag har noll koll på denna Vimmelmamma, men jag får väl ta och besöka hennes blogg och undersöka om vi är så lika som det sägs.

Nu får det vara slut-bloggat för idag!
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: anne

Vimmelmamman brukar jag faktiskt läsa, den bloggen är allt annat än ytlig och flashig... Det är nog inte så dumt att jämföras med henne. För vad har väl jag gemensamt med Perelli? Inte en grej skulle jag tro...



När jag kom till ca 250:e sidan i Skumtimmen började det ta sig, nu vill jag verkligen läsa klart boken, men att det behövde ta sååå långt in i boken begriper jag inte...Kanske får jag svar senare?

2009-02-22 @ 10:34:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: yvette

JAg testade jag med och jag va oxå en vimmelmammabloggare...jag brukar följa hennes blogg i kampen mot sin sjukdom.



Ha en trevlig söndag

2009-02-22 @ 12:34:15
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0