Bollnäs har tagit över tillvaron

Har upptäckt att det ibland när jag surfar in på folks bloggar där det finns en "Live traffic feed" (finns även en här, längst ner i högerspalten för den som inte har sett det) står att jag surfar från "Bollnäs". Inte "Söderhamn". Är inte det märkligt? Hade jag varit lite mer uppmärksam hade jag kanske lagt märke till när detta började inträffa. Var det månne i samband med att körslaget drog igång? Eller har det något med vårt nya bredbands-tv/surfande att göra? Jag vet inte...

Men på lördag blir det i alla fall en riktig Körslaget-happening här. Alla måste ha lila kläder och så ska vi käka tapas och rösta som galningar
:-)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Just ja! Har ni fått ngn fin Bollnäs körslags affisch till jobbet !? ;)

2009-01-29 @ 21:49:15
URL: http://www.helsingeweb.se
Postat av: sara

i know, står att jag surfar från Ronneby, totaly wrong. Min kompis sa vad det berodde på men jag kommer inte ihåg...

2009-01-30 @ 13:10:43
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0