En utmaning

Blev utmanad av Sara att skriva 7 saker om mig själv. Hmmm... knivigt, men jag gör ett försök.

1. Jag kan namnet på en himla massa hockeyspelare som spelade i NHL 1995-1996. (Och varför det då kan man undra? Det är en lååång historia, men om det finns något som heter "passiv inlärning" med samma betydelse som "passiv rökning", så beror det på det. )
2. Bästa semestern: NewYork!!!
3. Har inte tappat alla mina mjölktänder ännu (observera att jag är 34 år gammal)
4. Vitlöksfrästa jätteräkor med mangosallad + ett glas iskallt vitt vin är bland det godaste jag vet
5. Favoritfärger: vitt och turkos
6. Jag är jättebra på att läsa noter men bara hyfsat bra på att spela piano. Pappan är en jäkel på piano men kan inte läsa noter = perfect match :-)
7. Jag har alldeles för många gröna byxor.

Sådärja!

Reglerna;

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv,både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

    Här fuskar jag lite. Jag skickar inte vidare till någon särskild - den som vill får anta utmaningen, men säg gärna till i så fall så jag får läsa. Jag är ruggigt nyfiken av mig!

  •  :-)


    Kommentarer
    Postat av: sara

    haha för många gröna byxor :P

    2009-01-21 @ 14:20:32
    URL: http://snuffsaan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0