Ett kanonerbjudande!

Jag fick ett mycket trevlig mail idag:

"Dear sir / madam
 Önskar du ha en bra dag! Jag skulle vilja införa ourselves.We är ett av Kinas stora grossister i Zhengzhou, China.I remitterades att du lever ett mycket livskvalitet genom din vän som redan har varit vår customers.So vi skulle vilja veta om du är intresserad till varumärket elektroniska produkter. 
Som ett uppriktigt grossist, uppriktigt vi vill presentera och visa våra elektroniska produkter i hög kvalitet och lågt pris via vår hemsida.
Hoppas att din tidigt svar.
Med vänlig hälsning
Sara
Taibo exporthandeln Co, Ltd"


Jag undrar vem min vän är som har skvallrat om att jag lever "ett mycket livskvalitet". Mig veterligen har jag inga vänner med kontakter i Kina... men jag kan ju förstås inte ha koll på allt.
Så, vad tycker ni? Ska jag nappa på erbjudandet?

:-)


Kommentarer
Postat av: Martina

va sägs att komma ner någon helg och bli bjuden på hjortstek? vi fick nästan ett kg i julklapp av Sandvik =) Sen en liten tur till badhuset eller kungsberget efter det kanske? =)

2009-01-12 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0