Märklig morgon

Om man har varit på fest, resten av familjen har dragit ut på havet och man får sova HELT ensam i sin dubbelsäng för första gången på typ åttaochetthalft år, är det inte lite märkligt att man, när man vaknar, ligger längst ut på ena kanten av den stora sängen? Av gammal ohejdad vana liksom.
Men bara för det så klev jag först upp och gick sedan och lade mig igen, MITT i sängen, och somnade om en stund.
På en helt vanlig onsdag.
Vardagslyx :-)

...fast i ärlighetens namn håller jag på att längta ihjäl mig efter grabbarna nu. Det är tydligen bara kul att vara ensam hemma en liten stund.
Märkligt...


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas alla kom hem välbehållna från havet!

Har läst ikapp hos dig och vad säger man...hi, hi!

Kramen!

Ragnvi

2009-07-05 @ 06:35:50
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0