Det var idag det hände!

Banne mig. Idag kom den på riktigt. Sommaren!!! Yippiiii!
Synd bara att det här är den mest späckade veckan sedan våren 1848, vilket lämnar mycket lite tid till sol och bad. Istället ska jag sitta på jobbet och svettas tillsammans med kunder, rodda en sjösättning av ett stort system med ena handen och bygga klart två webbplatser med den andra. Och helst hinna göra lite uppdateringar på ett annat stort system också. Bland annat.... Det tar på krafterna att förbereda sig inför semestern. Men, men... så här på kvällskvisten kan jag ju i alla fall sitta på altanen och njuta av kvällssolen en stund medans jag pluggar texter till konserten nästa vecka (Farin i Bergviks kyrka på tisdag kl 19!!).

Det går för övrigt även mycket bra att blogga på altanen. Och det är ju en himla tur.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0