Göteborg?!

Den här lilla "spiongrejjen" längst ner i högerspalten på bloggen börjar bli lite av en följetong.
Först stod det Söderhamn. Och det är ju helt riktigt.
Sedan stod det plötsligt Bollnäs när jag gick in på sidan (och på alla andras bloggar som använder samma lilla gadget). Kändes väl inte riktigt bra att bli tagen för Bollnäsbo, men... nåja. Det fick väl vara så då.
Så började det närma sig Schlagerfestival och då stod det att jag bor i Sweden. Och det var ju på sätt och vis ganska logiskt med tanke på att jag liksom hejjade på Sverige, men...jaja..det fick hänga kvar.
Jaha och nu då. Nu står det plötsligt Göteborg!! Och vad har jag med Göteborg att göra...? Har jag missat något, eller? Visserligen funderar vi på att åka dit i mitten av augusti och kolla in Wilco på "Way out West"-festivalen, men... hur i helskotta kan den där gadgeten veta det?!?

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0