Jag ser solen!!!

Jo, banne mig :-) En liiiten, liiten stund så kikade den fram. Annars har sommarlovet fått en ganska bister start. Åtminstone vädermässigt. Vi snackar ösregn, ösregn, blåsväder och bara några stackars plusgrader. Men, det är bara att göra det bästa av situationen. Det GÅR att grilla i 7 plusgrader, faktiskt! Och kan man inte åka till stranden kan man alltid dra till Buspalatset. TV-spelet hade nästan dammat igen så det var ju bra att det fick användas lite igen. Och man får ju massor av tid till att rensa bland allt skräp man har i källaren och kanske städa upp i tvättstugan som man har tänkt göra i ett par månader nu... Så inte gör det så mycket att det regnar egentligen. Huvudsaken är ju att man är ledig. Fast själv får jag snällt gå till jobbet i ett par veckor till. Men sedan ska ni få se på finväder. Första dagen på min semester kommer det att vara strålande sol och 25 grader varmt. Vänta bara ska ni få se!

Positivt tänkande är A och O
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0