Hos frissan

Vi var hos frissan i dag. Storebror fick äntra frisörstolen först och medan han fick en ny frisyr svarade jag på Lillebrors frågor. Han hade många, som t ex:
"Har alla människor så här blött på tungan?"
"Vad skulle hända om alla barn kom utan skor till dagis en dag? Skulle man slippa gå ut och leka då?"
"Är de där två tanterna tvillingar?" (sades med hög röst samtidigt som han pekade på två tjejer i 25-årsåldern med samma nyans på håret)
"Varför MÅSTE jag ha krullar i håret? Jag vill ju ha RAKT!!!"

Man kan väl säga att han förgyllde tillvaron för alla "På Hårets" kunder under en halvtimme.

:-)

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men hej! Har varit på väg in till dig länge nu...i flera dar! Men känns som jag sparade det gottaste till sist! Får nästan skrattkramp åt allt! Tack!

Kramen!

Ragnvi



PS. Tack för dina ord hos mig!

2009-03-19 @ 22:30:17
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0