Lite skryt

Igår var jag nöjd över min bakning och idag är jag nöjd över min träning.
Hoppas ni har överseende med att det här just nu är lite av en skrytblogg. Jag ska sluta skryta nu. Lovar!
Men först måste jag bara tala om att jag just har kommit hem från ett träningspass. Inget märkvärdigt i sig om det inte vore för att jag packade träningsväskan i morse och sedan har ägnat dagen åt att hitta på diverse olika ursäkter för att slippa innan jag tillslut insåg att ingen ursäkt var tillräckligt bra och gav mig iväg ändå :-)

Jag kan vara väldigt uppfinningsrik om jag behöver. Och kanske aningens hypokondrisk.
Ett tag kände jag mig som om jag var på väg att bli jätteförkyld och då kan man ju inte träna. Och så har jag en självspricka i hälen, så...näe jag måste nog försöka få den att läka ihop innan jag skumpar omkring på löpbandet. Och förresten så regnade det jättemycket på eftermiddagen vilket utan tvivel skulle innebära blixthalka framåt kvällen och då är det ju onödigt att vara ute och åka bil. Näe...bättre att hålla sig hemma. Och så har jag ju massor av tvätt att ta hand om dessutom, så...

Men som sagt. Tillslut insåg jag att jag bara försökte smita undan, så jag åkte iväg i alla fall.
Nu är jag nöjd och har förhoppningsvis skaffat mig en rejäl träningsvärk tills i morgon!

Slut på skryt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0