Att städa garaget

Fyra släpvagnar fullastade med grejjer och det är knappt att det märks någon skillnad. Garaget är fortfarande ett enda stort kaos...suck... vi var nog lite väl optimistiska som trodde att det skulle vara fixat på en dag.

Förresten så kan man undra hur det kommer sig att Återvinningscentralen (som det så fint heter nu för tiden. Förr hette det visst soptipp) endast har öppet till klockan 16 och dessutom stängt på helgerna? Är det verkligen meningen att folk ska ta ledigt från jobbet för att kunna bli av med sitt skräp? Det är inte särskilt ofta jag är ledig och har tid att åka till soptippen mitt på dagen en vanlig vardag. Däremot hade visst halva Söderhamn tid att göra det idag.
Det var nästan lika kaotiskt på tippen som i garaget.
 
:-)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Godkväll i stugan! Om ni kommer förbi oss och tar det vi har i vårt förråd så skall jag avslöja en liten hemlighet! Långtå har nämligen öppen till 19 både tisdagar och torsdagar, såattnivet...! Syns på Söndag...! Dumma enterknappen funkar inte i feedreadern :( Ha en fortsatt trevlig kväll.

2009-05-22 @ 23:00:06
Postat av: Ragnvi

Tjena! Nu fick du veta lite mer om öppettiderna på Långtå ser jag...vi är ofta gäster där!

Har du hittat svarsknappen på telefonen?!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-23 @ 14:43:02
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0