På bröllop

Jag gav blanka den i finnen, drog på mig cocktaildressen, lät bli att titta på brudparet och sjöng från hjärtat men med aningens darriga knän. Men det gick bra!! Ok, finnen var rätt störande, men jag målade över den med någon kräm i en tub som jag köpte till mitt eget bröllop (nu är ju det drygt två år sedan, så den var säkert alldeles för gammal och borde ha kastats för länge sedan, men funkade bra till att gömma elaka blemor med) och ignorerade den så blev det så bra så. Och halva församlingen hade svarta cocktailklänningar i olika modeller, så det var inga problem att smälta in och jag behövde inte använda en endaste av mina "jamen-jag-går-alltid-klädd-så-här"-ursäkter heller. Kanoners liksom :-)

Supersnyggt brudpar, god mat, gott vin, trevligt sällskap vid bordet, god tårta, gin och tonic på burk = ett himla trevligt bröllop!!

:-)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fru Karlsson!!! Du sjöng underbart på vårt bröllop OCH du var underbart vacker och ngn finne?! Den såg jag inte till så du måste haft en väldigt bra kräm. Och visst hade vi trevligt? ;-) /Fru Karlsson (som vägrar byta efternamn till Eriksson)

2010-09-28 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0