Det är så kul nu

Jag velar lite vad jag ska blogga om idag.
Det händer ju så otroooligt mycket spännande saker hela tiden.
Idag har jag till exempel
- varit till Rengsjö och ätit korv
- handlat på ICA Alen två gånger
- fuskstädat (dvs plockat upp dammtussar från golvet och spolat ner i toaletten)
- inte tagit reda på tvätten som står i två ikea-kassar i vardagsrummet
- plockat ur diskmaskinen
- sjungit "All I want for Christmas" typ tio gånger
- gråtit en skvätt i smyg när jag läste boken "Ring 112" för mina barn

Ja ni förstår säkert att jag inte kan blogga om allt. Det skulle ju bli för långt och ingen skulle orka läsa. 

Förresten... har jag nämnt att vi ska åka till Gran Canaria? Jomenvisstserrru!! Vi ska åka till GRAN CANARIA!!!
Där finns det inga diskmaskiner och ingen tvätt. Ja, alltså det finns det ju (fattarjaväl!!!), men det kommer inte att finnas någon som jag behöver ansvara för. Jag ska bara sola, bada och vila och mysa med min familj! Jojjomensan.
Sade jag att det är sex arbetsdagar kvar? Jomenvisst. Sex stycken futtiga arbetsdagar. Eller...sex stycken totalt fullspäckade, hysteriskt stressiga dagar. Men det må väl så vara.
Joråsatte....

:-)


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det kommer att bli toppen på din semester, ett litet råd bara: Börja redan nu att varva ner så du kan börja direkt första dagen på semestern med njutningen. I annat fall kanske du måste ägna tiden åt att varva ner när du kommer dit och när det är dags att njuta så ska ni åka hem. Tänk på det, Helena

2009-10-30 @ 12:03:12
Postat av: Anonym

2009-10-30 @ 12:04:20
Postat av: Martina

Å va jag är avis på att ni får åka utomlands =) Men jag hoppas ni får en toppen semester =) Hur blev det, kommer ni nått till gävle innan? KRAM

2009-10-30 @ 14:47:36
URL: http://martina1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0