Det treor vill ha

För övrigt så har jag letat fram en ny gympapåse till morgondagens idrottstimme.
En helsvart.
Borde väl funka på en tredjeklassare...eller?
Annars ligger jag ruggigt risigt till.
Dessvärre har jag inte hunnit fixa några nya gympaskor, men jag kan väl inte hjälpa att storlek 32 plötsligt blev alldeles för litet!? Bara på en sommar sådär! Kanske lika bra att jag köper ett par 42:or direkt så han har något att växa i? Han vill bara ha stora tröjor, så stora skor borde väl också vara ok, eller?
Förresten så ska man skicka med inneskor och en mugg till skolan också. Vaddå mugg? Vad ska de med den till? Ska den vara av plast eller porslin? Någon särskild färg?
Suck...Jag har inte riktigt klart för mig vilka regler som gäller för treor ännu, men jag VET att det är viktigt att det blir rätt. Så jag får väl gissa.
Jag gissade blå plastmugg och nu håller jag tummarna.
Det är minsann inte lätt det här...

:-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Blev nästan en liten kom-ihåg-lista för mig det här. Men Patrik hade redan skickat med en mugg så det var klart. Men inte riktigt säker på att idrottskläderna är packade. Känns som att det är skitmycket att komma ihåg nu när både Alicia och Anton har idrott två gånger i veckan PÅ OLIKA DAGAR... :-D

2009-09-02 @ 22:39:59
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0