I helgen har jag lärt mig att:

  1. Det är bra att kolla så man har gasol till gasolgrillen innan man bjuder hem folk på middag.
  2. Om man bjuder hem folk på middag innan man har kollat gasolen så ska man i alla fall försöka kolla det en stund innan man tänker lägga köttet på grillen.
  3. När man står där med sina köttbitar och hungriga gäster är det himla bra ha en bordsgrill i gömmorna.
  4. Man blir hemskans trött av att spela Singstar och GuitarHero WorldTour till klockan två (på natten alltså. Kan hända att man inte blir fullt lika trött om man spelar klockan två på dagen. Det vet jag inte så mycket om. Ska prova det en annan gång)
  5. När man har spelat GuitarHero WorldTour tills man blivit jättetrött kan det hända att man vaknar mitt i natten av sendrag i vaden och kanske kan hända att man anar att det har något med pedalen till bastrumman att göra.

Ja det var väl det...
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0