Bunkring

Pappan tycker det är konstigt att vi har 7 förpackningar krossade tomater i källaren. Han inser inte hur BRA det är med krossade tomater. Just in case man blir sugen på tomatsoppa till exempel. Eller pastasås. Så vaddå, är det så himla konstigt att man vill bunkra lite?! Och kolla här:

Till och med ICA uppskattar mina inköp av krossade tomater och erbjuder mig 20% rabatt!!!
Så jag ska nog köpa tre förpackningar till jag. Bara för att jäklas ;-)

Pappan har även åsikter om vårt lager av burkar med kidneybönor. Men alltså, det är ju så här att som Mamma försöker man ju handla så nyttiga grejjer som möjligt. Och bönor är ju nyttigt, det har man ju hört. Ok att jag kanske glömmer bort att jag redan har köpt kidneybönor ibland och ganska ofta glömmer bort att laga mat med just kidneybönor, men det spelar ingen roll. Det är NYTTIGT!!!

Så. Nu har vi rett ut det!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0