Cyklar och en tävling!

Vi har grava cykelproblem i den här familjen:

Min har pyspunka, rasslig stödpinne, bucklig cykelkorg (ett resultat av den rassliga stödpinnen) och en sned framskärm som gör att det gnisslar när jag cyklar. Dessutom har den pakethållare och det är töntigt (om man frågar familjemedlemmar under 10 år och det gör ju jag. Hela tiden. Och jag är jättenoga med att vara så trendig som möjligt, så pakethållaren känns inte bra. Inte alls)

Storebrors har dåliga däck. Punktering efter punktering efter punktering. Den har dock ingen pakethållare och är således mycket trendig.

Lillebrors styre sitter inte fast ordentligt och inte sadeln heller. Pakethållaren är bortskruvad och ligger i garaget. Tror att det räknas som trendigt.

Pappans däremot funkar fint. Den är röd, grön och sportig. Ingen pakethållare. Trendig.

Och detta var det bästa jag kunde åstadkomma i bloggväg med huvudet fullt av snor och en andedräkt som skulle döda en drake eller två. Så håll tillgodo.

Kan även bjuda på en bild och så kan ni roa er med att gissa vem det föreställer och lämna massor av trevliga kommentarer till mig!


Varsågoda och roa er! Själv tar jag en dusch så länge och ser fram emot att få roa mig med en After Work-happening tillsammans med mina arbetskamrater imorgon. Det är nog bra mot förkylningar.

Ajö

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0