Förkylning och after work

...och förresten så var inte after work alls särskilt bra mot förkylningar.
Inte alls skulle jag vilja säga. Men det var i alla fall mycket trevligare att vara förkyld under några timmar och det var ju bra! Däremot tycker jag att det räcker nu. Stopp, nog och enough. Så därför käkas det Esberitox, samt Strepsils och dricks en himla massa the för att få bukt med eländet. Jag skulle nämligen vilja gå till gymmet och träna lite igen.
Jag vet av erfarhenhet att förkylning + dags att förnya träningskortet + snart är det sommar = risk att man liksom kommer av sig med sitt tränande.

Inte bra. Inte bra.


 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Nä minsann, den gubben går inte! Förkylningar går alltid över och då är det bara att masa sig till gymmet igen!

2010-04-22 @ 22:48:47
Postat av: Heson

Du har så rätt Lillemor! Tur att jag har dig som personlig coach :-)

2010-04-23 @ 22:27:31
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0