Det kom ett mail

Jag fick ett mail idag. Så här står det:

*******************************************************

Semestern i Rimini med strand inkluderat

Tack vare Ryanair flyg från Stockholm, Sverige Rimini och har aldrig varit så nära.

Adria kustens och hela Italiens skönhet för ett paketpris som ni aldrig har sett förut. Hotel Polo i Rimini proponerar er ett paket med övernattning och frukost med strand inkluderat.
Ni kan  försäkra er om en service på hög nivå, bevisad med många  positiva  recensioner
från våra kunder på dom viktigaste on-line webbplatserna (booking.com, Tripadvisor osv.)
 
Våra gäster är vår bästa reklam.

Utöver vårt Strandpaket titta på alla våra andra förslag:

Halvpensionspaket.
Spa-paket.
Tidig bokning paket - 15 %.
Facebook-fan paket. - 10%
Nöjespark paket.
Vecka börjar med ankomst på söndag eller måndag - 15%
för golfare.

*******************************************************
Som jag förstår det så är det någon som vill bjuda mig på semester.  Eller nähä... det kostade pengar. Tänkte väl ja åå. Men det verkar i alla fall inte vara vilken semester som helst, utan en med strand! Ojoj! Lite oklart exakt var stranden ligger bara. Fast läser man lite till så är det inte alldeles säkert att det är själva resan som inkluderar strand utan mer frukosten. Frukost med strand... Hm... Njae... jag vet inte jag. Frukost PÅ strand hade jag nog nappat på. Fast en bra grej är att det verkar som att man blir rätt snygg under resans gång och det vore ju inte fel: "Adria kustens och hela italiens skönhet för ett paketpris". Låter i och för sig fasligt dyrt...
Sedan känner jag mig lite oklar över exakt när man ska åka, men det verkar ju inte spela någon roll vilken veckodag man åker eftersom semesterveckan alltid börjar med söndag eller måndag. Eller gäller det bara om man är golfare?

Näe... Jag tror jag hoppar. Fast det här med Adria låter intressant, men jag funderar faktiskt allvarligt på att hyra en sån här typ av Adria:

... och ta med mig familjen till Danmark på semester istället.
Tror det blir roligare

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0