Mailproblem

Ett tag tyckte jag det var rätt kul med nyhetsbrevs-mail. Ni vet, som: "50% rabatt på långkallingar" eller "Handla för endast 600 kronor och få en picknickkorg, ett usb-minne och en nackkudde på köpet". Vi snackar nu alltså om att det var roligt i tidernas begynnelse när man precis hade fått en e-postadress, och sedan har de bara hängt kvar. Det kändes liksom trevligt som omväxling till de jobbmail som trillar in under dagarna. Men efter att ha ägnat en alldeles för lång stund av första arbetsdagen efter semestern åt att rensa bort sådana mail från inboxen, så har jag nu bestämt mig för att avregistrera alla som jag ändå inte är intresserad av. Övriga sorteras in i en mapp som jag bara får öppna om jag har megatråkigt eller har planerat att göra ett inköp av något slag. Har hållit på i prick en vecka nu och jag sorterar och avregistrerar fortfarande. Jeeeses! 

Jobbmail och nyhetsbrev... vid lite eftertanke vore trevligt med en och annan blogg-kommentar emellan åt också ;-)

Kanske någon kan tipsa om något bra ställe dit man kan ta med sig sin familj för lite sol och bad i november?

:-)


Kommentarer
Postat av: Martina

blue villigare på lanzarote är nog det bästa hotell jag har bott på! superfin pool, strand, strandpromenad, många restarungar, fina rum med hästens sängar där dom till och med diskar åt en!! rekomenderas varmt!



hörs å ses snart! KRAM!

2010-08-24 @ 06:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0