Systrarna i Stockholm

Jo jag och min syster, samt Pappan och systers sambo Lars, var ju till Stockholm förra veckan. Det roligaste med det var nog när SysterYster köpte en biljett till St Eriksplan i tunnelbanan och uttalade det på värsta hälsingemålet ever. (Ok, vi hade just druckit lite rosévin på rummet vilket förmodligen gjorde hela scenariot aningens roligare än vad det kanske var, men ändå!). Eller näe. Jag ändrar mig. Det roligaste var nog när vi på frukosten upptäckte att man blev filmad när man klev in i matsalen och SysterYster passade på att göra lite grimaser för kameran. Hon märkte dock inte mannen som stod strax under kameran och ville veta vilket rumsnummer vi hade :-) Wohahahahaaaaaha :-))
Annars så blev det en och annan drink på en och annan uteservering, samt ett och annat besök på diverse butiker där det var real Moucho trevligt alltså!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0