Tiden är ur led!!

Men allvarligt! Jag måste skaffa mig en plan. Hur i helskotta ska man hinna med allt?!?! Jag har en triljon saker som jag skulle vilja göra, men var är tiden? VA va va?! Bara en sån sak som att flytta över alla favoriter från den gamla datorn till den nya, fina röda. När ska jag göra det? Och så skulle jag ju ladda upp lite bilder för framkallning, tapetsera om i Lillebrors rum, ordna upp i källaren och så hade jag ju tänkt hinna med att kvällsjobba lite med några projekt. Och blogga, sjunga och träna.
*Suck*
Ja, jag vet då inte... Tänker i alla fall börja med att inte hetsa upp mig. Det är nog bra. Man tänker bättre då. Så snart har jag nog en bra lösning. Snart...

:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låt mig bara säga att jag vet vad du pratar om...

2010-08-20 @ 20:54:50
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0