Dagsverke, fina ord och middagstips!?

Idag har jag:

- Jobbat hela dagen
- Tränat
- Lagat mat
- Skottat snö
- Vikt två blå IKEA-kassar med tvätt
- Planerat upp veckans middagar, samt delar av helgens middagsbjudning
- Handlat
- Gjort müsli

Och det får man väl räkna som ett skapligt dagsverke va?!?!
Och, jo, nu fiskar jag både efter kommentarer (det har varit så tyst här ett tag) och gärna med fina ord som "meeen-vad-du-har-varit-duktig-Heson" alternativt tips på en bra varmrätt som jag kan bjuda min vän A och hennes familj på på lördag. Eller både ock :-)

Tackar och bockar i förväg, samt önskar alla en trevlig kväll!

:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha vad DUKTIG du är Helena!! Förväntar mig en hälsning hos mig med!!!!

2010-02-09 @ 08:24:29
URL: http://www.freewebs.com/pipps

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0