Avstängd

Alltså, jag är inte riktigt i form för bloggandet. Hjärnan är på julledighet och kan inte knåpa ihop några bra blogginlägg. Och dessutom är jag trött och lat och ooooorkar inte hämta kameran nere i köket. Ingen bild idag heller alltså (jag förstår ju att ni väntar och väntar, men tyvärr. Vem är inte nyfiken på att se en totalt nerbarrad julgransmatta, liksom! Men ni får snällt vänta några dagar till).

Jag tänker vara ledig från jobbet i två dagar till. Sedan är det helg. Då tar jag familjen med mig till Gävle. Men på måndag finns det hopp om att eventuellt kunna åstadkomma någon form av läsvärt inlägg här. Om jag inte är fullkomligt utsjasad efter första dagen på jobbet förstås. Men jag siktar på det i alla fall. Ha det bra så länge!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0