Farmorn och armen

När man ska åka till Canarieöarna ska man inte halka omkull och bryta armen några dagar innan. Risken är nämligen stor att man inte kan åka då. Jag borde ha berättat det för Farmorn, men nu är det för sent... Stackars henne... Att Farfarn redan har åkt dit gör ju inte saken bättre. (Han och dansbandet www.nickez.se spelar på GranCanaria i två veckor). Snöstorm, bruten arm och en överhängade risk att vara tvungen att ställa in sin solsemester är inget man direkt drömmer om. Stackars Farmorn, som sagt

:-(

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning i snöyran! Nej jag var inte ute på vägarna igår...höll mig inne hela dagen! Sprutan får jag ta imorgon istället!

Men vilken himla otur för farmor´n! Styrkekramar till henne!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-28 @ 07:49:40
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning i snöyran! Nej jag var inte ute på vägarna igår...höll mig inne hela dagen! Sprutan får jag ta imorgon istället!

Men vilken himla otur för farmor´n! Styrkekramar till henne!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-28 @ 07:51:42
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0