Hemlig resa

Jag fyllde ju år för ett tag sedan och i present fick jag en hemlig resa. Eller ja, så hemlig var den ju inte när jag väl hade fått den, men dagarna innan var den väldigt hemlig och grabbarna hade det rätt svettigt med att försöka låta bli att tala om vad det var jag skulle få. Ungefär som när Ronja Rövardotter aktar sig för att ramla ner i Helvetesgapet, ni vet ;-) Storebror kunde inte låta bli att ge mig en liiiiten ledtråd: "Det är inte någon sak. Det är något som man kan göra tillsammans hela familjen". Och Lillebror kompletterade med att det var en särskild plats inblandad. "En plats där jag aldrig har varit förut". Så, jag hade väl kanske en liiiten aning om att det var någon form av resa, det hade jag :-) Fast säker kan man ju aldrig vara, men...jodå en skidweekend i Hassela med La Familia. Vi snackar skidbackar, bubbelpool, god mat och två nätter på hotell. Sämre presenter har man ju fått i sina dar :-)

(Jag ringde för övrigt Storebrors fröken igår för att be om ledigt på fredag, men se det hade Storebror redan fixat alldeles själv. Och han hade dessutom passat på att ta ledigt hela nästa vecka också, så det var väl en himla tur att jag ringde!)

:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin igen

Hahahaha. Ha det så trevligt!!

2010-01-20 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0