Min vanliga otur

Det här kan vara en myt, eller så är det bara jag som har haft otur, men förr, för typ för tre-fyra år sedan, satt det alltid en sån där liten, rund lamp-kontakt på varenda fönsterlampa man köpte. Inte för att jag handlade lampor sådär värst ofta, men de gånger jag gjorde det så fick jag alltid mecka bort lampkontakten och sätta dit en vanlig. Mycket irriterande. Så när vi renoverade huset för två och ett halvt år sedan så tänkte jag praktiskt och såg till att det monterades upp eluttag för fönsterlampor ovanför varje fönster. I fredags (ja, det tar lite tid att komma till skott ibland) köpte jag ett par fönsterlampor till köket. Gissa vad det var för kontakt på dem?! Grrrr......!!! Så nu måste jag mecka igen...


P.S Har lånat bilden från Markslöjd - www.markslojd.se D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0