Så'n är jag

En gång för länge sedan såg jag ett tvprogram om folk som kunde märkliga saker. Bland annat var det en tjej som kunde sova middag och gå på promenad SAMTIDIGT. Det har jag aldrig provat, men däremot kan jag något minst lika unikt. Jag kan nämligen tappa kontakten med hjärnan. Stänga av den liksom. Som idag t ex. Då tog jag mig en kopp kaffe, slog mig ner i soffan i fikarummet, drack några klunkar och sedan stängde jag av. Och det är nu det blir spännande, för man vet aldrig vad jag kan hitta på när hjärnan är avstängd! Idag lade jag ner kaffekoppen i knät. På sidan med örat uppåt, så att kaffet rann ut i över mig och soffan. Och vips så kom jag precis ihåg hur det kändes när man var liten och inte hann till toaletten i tid. Först blev det varmt. Efter en stund blev det kallt. Och obekvämt.

Ibland förvånar jag mig själv...

:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin Persson

Hahaha hihi vad rolig du är!!! Kan nästan se frma för mig!!

FAME!!! Kommer du ihåg??

2010-01-19 @ 21:30:41
URL: http://www.freewebs.com/pipps

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0