Söndag nu igen....

Hektisk helg. I fredags var jag mest taxi. Skjutsade resväskor kors och tvärs genom stan, Farmorn och armen till tåget mot Arlanda, samt Storebror till skateboardhallen. Och så handlade jag på Shell-macken fyra gånger, samt skottade en massa snö. Lördag var det dubbel-dop i Sandarne Kyrka. En liten Agnes och en lite större Viggo som fick vatten i håret samt en bunt namn. Sofia, Per och Assar var det visst och hur de fördelades upp mellan de två sötnosarna får ni räkna ut själva. Gott fika och en bunt trevliga människor varav de flesta jag inte har träffat på alldeles för länge. Trevligt, trevligt! Söndag har varit en "nä-nu-jädrar-ska-jag-fixa-det-här-som-inte-har-blivit-gjort-det-senaste-halvåret"-dag. Det har satts upp hyllor och speglar, rensats bland gamla leksaker och dammsugits på ställen där jag nog aldrig har dammsugit förut. Och så har vi ju såklart - hör och häpna - skottat snö också! Mör i kroppen, men väldigt nöjd med helgen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0