Utmanad

Jag har blivit utmanad! En ära mon dieu (jag kan egentligen inte franska, men det där är ett uttryck jag liksom har snappat upp någonstans och... tja... visst låter det väl lite käckt? Det kan hända att det bara är totalt fel och pinsamt att använda det som jag just gjorde, men då bjuder jag på det. Mon dieu. Förresten kan jag inte stava till det heller, men det jag menar är i alla fall det som låter som "mååån djööö". Fattar ni? Och VARFÖR har jag skrivit denna fullkomligt urbota parentes? Ja... det är mycket man inte vet. Slut parentes)

Hon som har skickat utmaningen till mig är lite av en kändis faktiskt. Jojomen. Plötsligt dök hon upp som omslagsflicka på Aftonbladets bilaga "Hus & Hem". Och det var inte utan att Heson kände sig lite stolt där hon stod i kön på en Sibyllakiosk i Bollnäs och passade på att smygfota tidningen.

Jag känner henne. Visserligen mycket lite, men jag goddagar i alla fall på hennes föräldrar så gott som dagligen OCH jag läser hennes blogg :-)

Hur som helst så innebär utmaningen att man ska skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv. Det borde inte vara några problem. Behöver bara lite tid på att sortera ut de 6 mest egendomliga grejjerna, så jag ber att få återkomma i morgon! Måste fundera lite...


:-)

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Fniss...tror inte du får några större problem med att komma på lite härlig/underligheter!

Va fina pojkarna är på fotona!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-03 @ 07:07:59
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0