Huskur

Nu har jag övergått till att ladda upp sommarbilder på Facebook och dricka whiskey...
Händer inte heller varje dag.

Eller... Ok, laddar upp bilder gör jag ibland, men whiskey - Nej!
Whiskey dricker jag aldrig överhuvud taget. Och särskilt inte på en helt vanlig torsdag. Men anledningen till dagens undantag är att när man ska ut och resa så vill man inte bli förkyld. Och man vill inte heller ha feber. Så därför tänkte jag, att eftersom jag känner mig både förkyld och småfebrig så måste jag prova alla tänkbara mediciner så att det nu inte blir värre än så här. Och den enda medicin jag hittade, för utom tabletter mot springmask och vanlig hederlig hostmedicin, var whiskey. Eller... ja alltså... hittade och hittade, men... Pappan kom faktiskt med ett glas, så det var bara att snällt dricka upp. Hu. Det är INTE gott!!
Nu ska jag prova en annan huskur, nämligen en varm dusch. Tror att det funkar bättre.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0