Lördagsfilosofi

Ibland kommer det liksom bara över mig. Hur himla bra jag har det.
Världens bästa lilla familj. Som är bara min!
Är så otroligt tacksam över mina små människor och för att jag får vara en viktig person i deras liv. Fast tanken svindlar ju ibland... Hur i herrans namn ska jag kunna vara en bra förebild och hjälpa dem på vägen, när jag inte ens har riktig koll på mig själv ännu? Fast det är väl så det är.... Det är nog inte meningen att man ska ha full koll. Det är ju en ständig utveckling och förändring, även fastän man blivit vuxen.
Mitt i livet.
Mitt i kaoset.
Lycklig ♥
:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbart.

2010-11-07 @ 20:04:08
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0