Dagens förändring

Projekt "vardagsförändring" fortsätter:
Idag släppte jag maten. Totalt ofokus. Istället gick jag hem en stund när jag kände att jag ruttnade ihop på jobbet. DET är något alla borde ha möjlighet att göra. När man har kört fast och känner att humöret dalar så åker man hem och hamrar på pianot och sjunger* så högt man kan i en halvtimme eller så. Sedan är man garanterat på mycket bättre humör! Jag ska från och med nu komma ihåg att göra det lite oftare. Blir nog bra, både för mig och mina arbetskamrater ;-)

:-)

(* Ja, alltså, det funkar säkert med andra aktiviteter också bara det är något roligt. Och är det dessutom något man sällan får tillfälle att göra så hjälper det extra mycket! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0