Det var bättre förr..

Har surfat runt lite på bloggen, läst gamla inlägg och kommit till insikt om två saker:
1. att min blogg var mycket roligare förra året*  
2. så kan vi ju inte ha det!

Medan jag skärper till mig så kan väl ni läsa om hur det var i september förra året istället?
Gör det, så återkommer jag inom kort med nya, roligare och mer läsvärda inlägg!

Gó´natt!

:-)

(* Kan ju även vara så att hela tillvaron var roligare. Eller att jag helt enkelt har blivit tråkigare. Tror att mitt projekt (se tidigare inlägg) ligger helt rätt i tiden! Man vill ju liksom ha så roligt som möjligt, eller hur!?)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Om det är till någon tröst så tycker jag din blogg är rolig fortfarande :-)



Kanske händer något roligt i helgen som du kan skriva om, vem vet?



Kram /H

2010-09-09 @ 22:11:50
URL: http://www.heidihoo.se
Postat av: Kristin P

Jag som tycker det är så roligt att titta in här och läsa!! Ha en skön helg!! Själv väntar jag på en viktigt samtal, du kan ju gissa om vad....

2010-09-10 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0