Gick ju bra det där

Sammanfattning av dagens IKEA-besök, samt en tur på Gävle.

Antal inköp av "saker-jag-inte-visste-att-jag-behövde": 2 (en kökskniv och en grillpanna i teflon)

Antal av dessa som var mindre bra: 1 (grillpannan funkade inte på induktionshällen. Tycker för övrigt att IKEA borde se över sina illustrationer. Det som jag trodde var en induktionshäll var förmodligen ett Triangiakök eller något annat konstigt)

Dagens ord: "Mamma..." (Startar varje mening och återkommer mitt i om Mamman, dvs Heson, inte hummar eller jaa-ar lite lagom ofta. Mycket tröttsamt...)

Dagens kap: ett par nya skate-skor till Storebror som kostade UNDER 500 kr. Inte ofta det händer.

Dagens hoppsan: en sushibit med oidentifierbar rökt fisk på. Jag svalde och sköljde snabbt ner med coca cola. Storebror försökte göra det samma, men med mindre lyckat resultat. Lär nog dröja innan han vill äta sushi igen, stackarn

Å nu ba: Go natt!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0