Semesterhjärnan jobbar fortfarande

Näe, men allvarligt! Det finns ingen hejd på hur trögtänkt jag är just nu. Har visst fortfarande semesterhjärnan inkopplad och till och med den går på sparlåga.
Suck...
Det blir således ingen sammanfattning av sommarens äventyr (idag heller). Det kommer att ta hela natten och då blir jag ju om möjligt ännu mosigare i hjärnan. Jag har en date med mina grabbar på IKEA i morgon (ok, jag mutade dem med frukost på Donalds för att få dem att hänga med, men i alla fall!) och då måste jag försöka vara på topp. Vet ju hur lätt det är att komma hem med kassarna fulla av saker jag inte visste att jag behövde. Nu behöver jag snygga och praktiska pryttlar till den nyrenoverade källaren. Punkt.
Å nu: kvällsfika och tv.
Återkommer!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0