Lite ovant det här med snö...

Och med snön var vi ju tvungen att akutinventera bland mössor och vantar. Hittade:
  • Tre handskar med hål i
  • Fyra handskar som inte hade någon matchande kompis
  • Tre tjocka mysiga mössor i pygmeéstorlek
  • En hel hög mössor i lagom storlek och i passande modell för åtminstone två i familjen
  • Halsdukar till förbannelse
  • Förtisju (minst!) udda, tunna fingervantar som överhuvudtaget inte alls ska ligga i lådan med vintergrejjer men som förmodligen förklarar varför vi hade ungefär lika många udda fingervantar bland höst- och vår grejjerna tidigare i år.
  • Hängslen till täckbyxor som är utslitna och slängda för flera år sedan
  • Ett par täckvantar som passade Storebror
  • Lite annat krafs...
En tur till täckvants-affären i morgon kanske!?
:-)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Och då undrar man ju genast vem som har haft dom där pygmémössorna. Eller är det såna du köpt när inte familjens huvuden har varit med i affären ;O)

Kramen

2011-12-08 @ 07:48:12
Postat av: Heson

Det kryllar inte direkt av pygméer här, och mitt ögonmått är ju inte det bästa när det kommer till huvudomkrets. Så jag erkänner - helt klart såna jag har köpt när inga huvuden än mitt eget har varit med, och mitt har tydligen varit med mest för syns skull... eh... ja du fattar ;-)

2011-12-08 @ 21:44:27
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0