Heson och hissen

Kolla in den här bilden:
Självklart skulle jag till våningen som inte hade någon knapp. Självklart...
Fast när jag tagit mig själv i kragen och åkt hela vägen upp (åkej, jag erkänner att jag först provade att kliva av på fyran i hopp om att man kunde ta trappan den sista biten, men nej se det gick inte), så inser jag att tanten i receptionen på konferensstället som gav mig nyckeln hade fel. Jag skulle inte alls till det tjusiga, moderna, panoramakonferensrummet med utsikt över Nya Varvet i Göteborg. Bara att ta den förskräckliga hissen ner igen och bege sig ut i regnet till en sunkig gammal lokal med dålig ventilation och utsikt över en tegelvägg. Dock utan hiss. Skönt det...
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0