Trött!!

Fiii faaaasen vad trött jag är på det här kalla vita som ligger överallt nu!!
Jag är trött på elektriskt hår som slickar sig runt ansiktet och samtidigt spretar runt hela huvudet. Det är fult. Och besvärligt. Och så killar det i ansiktet hela tiden.
Och så är jag trött på vinterjackor, blöta vantar, täckbyxor, vinterskor och annat stort och bylsigt som ligger lite här och var i hallen. Dessutom är det gärna blött och luktar lite unket också. Blä!
Halka = trött på.
Fastfruset lock på postlådan = jättetrött på.
Fastfrusen baklucka på bilen = jätteJÄTTEtrött på!!!
Motorvärmarsladden = Grrrrr!
Bilrutor med is på insidan = förskräckligt!!!

Så är jag ganska trött själv också. Både i kroppen och i huvudet. Och så är jag sur. Lite mulen skulle man kunna säga.
Men i morgon är det fredag. Det är kul! Tur det, för jag orkar inte vara sur mycket längre till. Det är så himla tråkigt. Och så blir man så trött.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0