Ensam och övergiven

Jodåtack, semestrandet går fint. Ett par dagar på havet byts nu mot ett par dagar i Axmar. Fast först ska jag bara ta mig igenom den här eftermiddagen helt ensam i huset. Låter ju som en dröm, kan man tycka och det tyckte även jag när tillfället uppenbarade sig. Men nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Vad gör man när man har huset för sig själv...? Städar? Letar metmaskar i landet? Vattnar blommorna? Pillar sig mellan tårna?
Ja, jag vet inte...? Försökte sola en stund och samtidigt lyssna på lite sommarprat på p1, men då gick solen i moln. Sedan övade jag mig lite på några sånger jag ska sjunga på ett bröllop om ett par veckor, men grannarna var ute och påtade i sin trädgård på väldigt nära höravstånd, så det kändes inte helt bekvämt... Såatte...
Näe... men om man skulle packa ihop och åka till resten av familjen i stugan istället?
Tror bestämt jag gör det!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0