Så det blev...

Om det inte vore mot mina principer skulle jag berätta om kundmötet jag var på idag. Det är nästan så det är värt att göra det, men... Nej. Kunder bloggar man inte om. Punkt. Men jag kan avslöja så mycket som att det började på nivån "nämen-vad-är-nu-det-här-och-hur-ska-detta-sluta", passerade stadiet "är-det-här-på-riktigt" men landade ändå i "det-blir-nog-bra-bara-det-blir-klart". Ungefär så.
Trött och sliten efter mötet kändes det först som om de två och en halv timmarna tills tåget gick hemåt var en evighet. Det var då jag upptäckte att jag hade ett helt barnbidrag på kontot som behövde spenderas och att det i princip varenda affär fanns en massa varor till halva priset. Så´n himla tur man kan ha!

Summa summarum: en riktigt bra dag!
:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Plötsligt händer det, liksom...

2011-06-23 @ 10:16:54
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0