Lite spänning i vardagen är aldrig fel

Om vardagen känns lite trist och tråkig så har jag ett tips! Ta bilen och kör i full fart genom en rondell. Gärna en där sikten är lite sämre än vanligt på grund av stora snöhögar och ett extra plus om det dessutom är riktigt halt. Gasa på som sjutton och strunta i att det kommer bilar som får tvärnita och nästan sladdar av vägen och upp i en av de stora snöhögarna. Kör på bara! När du tagit dig igenom rondellen så fortsätter du bara rakt fram. Gasa gärna lite extra om det är en 50-väg.

Jag lovar att det är jättespännande! Både för dig själv och för dem som sitter i den/de bilar som fick tvärnita.

Och nu ska jag nog tvätta munnen med tvål och vatten efter alla fula ord som kom ur min mun när jag sånär hamnade i en snöhög vid en rondell för en stund sedan. Grrrr!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0