Stockholmsweekend

Nu har det varit tyst ett tag här igen. Familjen K har nämligen varit på minisemester till storstan. Grabbarna började med att besöka Wasamuséet. Själv är jag lite rädd för den där båten (ja, vaddårå? Den är stor, den är gammal, den har legat på havets botten i flera hundra år, den är full av utsnidade gubbar. Läskig om du frågar mig!) så jag passade på att avverka ett kundbesök under tiden. Rymdutställningen på Tekniska museet och även deras 4-d bio hängde jag dock med på. Och så besökte vi varenda leksaksaffär vi hittade. Och varenda sportaffär också för den delen. Innan vi åkte hem provade vi båtar på Stockholmsmässan och välte klädhängare i gjutjärn på ett café på Söder. Smått kaotiskt mellan varven, men ändå, som alltid - riktigt riktigt mysigt

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0