Kulturella Heson

Phu! Finns visst ingen hejd på hur kulturell Heson kan vara i dessa dagar. Springer på museum och teatrar var och varannan dag. Idag var det dags för ett besök på Söderhamns Teater för en föreställning med Guldkornen, i torsdags var vi på revy för att spana in min arbetskamrat Peter som sköter basandet på orkesterhyllan i sin snygga sjömanskostym:


(Observera att han inte är fullt lika oskarp i verkligheten)
Men nu ska jag ta en paus ända fram till den 6:e maj. Då blir det Ljust och fräscht!



:-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Guldkornen skall vara bra har jag hört. Haglunds äldsta pöjken är ju med och spelar och sjunger :-) fast det visste du ju redan. Sen dem där programmen man kan köpa har Patrik tryckt och jag har suttit och häftat dem, dunk dunk, två häft på varje. Ner i låda. Nästa. Dunk dunk. Två på varje ner i låda. Evighetsgöra alltså ;o)

2011-03-23 @ 08:11:32
URL: http://www.heidihoo.se
Postat av: Antonvilja

Great site, keep up the good work

2012-07-13 @ 11:14:19
URL: http://antonvilja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0