En tisdag

Jobba, träna, jobba lite till, handla, hämta paket, äta mat, fixa matsäck, hämta barn, skjutsa barn till kompis, skjutsa barn och man till fotbollsträning, en snabb kopp kaffe i solen, gymnastikuppvisning, hämta barn och man, leka med kusinerna, hämta barn, vika tvätt, stryka, plocka ur och i diskmaskinen, hänga tvätt... Phu! Ja och nu hade jag tänkt göra färdigt en sak som jag inte hann med på jobbet idag men så hade jag visst råkat glömma att ta hem lappen med lösenordet. Så synd...
:-)
P.S Ett förtydligande: Det var inte jag som hade gymnastikuppvisning. Det vore just snyggt det :-) Nej, kusinSigne och hennes gympa-kompisar gör det mycket bättre. Jag nöjde mig med att titta på. Det är jag däremot ganska bra på. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0